Uw webbrowser is verouderd. Update uw browser voor meer veiligheid, snelheid en de beste ervaring op deze site.

Enorme groei voor BOGE Nederland

donderdag, februari 8. 2018

Een terugblik op een succesvol 2017
boge uitgeest pand

BOGE Kompressoren B.V. heeft 2017 zeer goed afgesloten: het bedrijf heeft de afgelopen twee jaar haar omzet weten te verdubbelen. Door deze forse groei is het aantal medewerkers binnen het bedrijf flink gestegen én opereert zij sinds 1 december vanuit een gloednieuw bedrijfspand in Uitgeest.

Mooie projecten

Ronald Engberts, Country Manager BOGE Nederland, zegt deze forse groei te verklaren aan de hand van een aantal factoren. “Allereerst doordat BOGE marktaandeel wint en omdat we goed inspelen op Industrie 4.0. Met de introductie van de High Speed Turbo-compressor in Nederland, ontstond een zeer mooie ontwikkeling binnen de branche. Daarbij hebben we het afgelopen jaar een aantal prestigieuze projecten aan ons klantenbestand toe mogen voegen, waar we erg trots op zijn.”

Groen licht

“Begin dit jaar installeerden we drie compressoren in de centrale banketbakkerij van HEMA in Almere: twee frequentiegeregelde SLF40-3 compressoren en een S40-3. De succesnummers die iedereen kent, waaronder de tompouce, worden nu met ‘the air to work’ geproduceerd. Enkele maanden later kregen we van DAF groen licht om twee van onze gloednieuwe High Speed Turbo-compressoren te plaatsen. Halverwege het jaar vierden we in Zoetermeer onze uitgebreide samenwerking met Dräger, dat opereert in de medische wereld. Samen met hen voorzagen we nog eens vier ziekenhuizen van BOGE-lucht. Daarnaast hebben we ook bij grote bedrijven als energiecentrale BMC Moerdijk en Bottelarij Het Hunzedal vakwerk mogen laten zien. Voor 2018 staat er ook alweer een flink aantal mooie projecten op de planning.”

Nieuwe locatie, snelle aanrijtijd door heel Nederland

Omdat BOGE door de snelle groei uit de jas is gegroeid, komen de huidige twee locaties in Amersfoort en Zaandam per 1 december 2017 samen in Uitgeest. Een ideaal bereikbare locatie: pal naast de A9 en op slechts 20 minuten rijden van Amsterdam. Ronald Engberts voegt toe: ““Voor dit pand op de Westerwerf was snel gekozen: een groot deel van onze klanten bevindt zich in deze regio, dus op deze manier kunnen we hen nog sneller van dienst zijn. Vanaf deze locatie hopen we de komende jaren flink door te groeien.”

Mede dankzij acht dealers die de lokale markt bedienen en ondersteunen en een groot netwerk aan servicemonteurs, biedt BOGE landelijke dekking. Op elke gewenste locatie kan BOGE zorgen voor een oplossing. Ook buiten kantooruren en op zon- en feestdagen, staan onze servicemonteurs tot uw beschikking.

Klanten zijn op deze manier ook verzekerd van een zeer snelle aanrijtijd vanuit twee kanten. Alle machines worden in het Duitse Bielefeld geproduceerd, op slechts een uur rijden over de grens. Zo worden de klanten in het oosten van het land snel van machines en materiaal uit Duitsland voorzien. Klanten uit het westen en midden van het land, krijgen hun producten geleverd vanuit het pand in Uitgeest. Daarnaast bezit deze nieuwe bedrijfslocatie een groot magazijn waar een grote voorraad compressoren en servicemateriaal opgeslagen is. Snelle service is dan ook verzekerd.

Artikel in PDF

pdf, 255.62 KB